Kalendarze z logo

Promowanie i reklama firmy to bardzo ważne aspekty, o które należy zadbać. Warto postawić na gadżety firmowe, które są nie tylko dobrą reklamą, ale również przydadzą się klientom. Takie produkty są postrzegane pozytywnie i sprawią, że Twoja firma zyska w oczach stałych i przyszłych klientów. Co warto wybrać? Poniżej znajdziesz kilka propozycji.

Użyteczne gadżety 

Nikt nie lubi dostawać czegoś, co trafi na dno szuflady i nigdy nie zostanie użyte. Unikaj takich gadżetów, jeśli chcesz, aby Twoja firma kojarzyła się pozytywnie. Warto na przykład zwrócić uwagę na ofertę kalendarzy z logo na 2022 rok. Taki gadżet przyda się każdemu, kto musi planować swój czas i lubi zaznaczać ważne daty. Gadżety, które przydadzą się klientowi to jednak nie tylko kalendarze czy długopisy. Możliwości jest o wiele więcej, a kilka przykładów znajdziesz w kolejnym akapicie. 

Kilka propozycji godnych uwagi 

Na pewno chcesz, aby Twoi klienci byli zadowoleni i wypowiadali się o Twojej firmie w pozytywny sposób. Zaskocz ich w miły sposób, proponując użyteczne gadżety, z których będą chętnie korzystać: 

  • Torba na zakupy – tryb życia z poszanowaniem środowiska jest stosowany coraz chętniej. Taka wielorazowa torba przyda się klientowi na wiele lat i pomieści wszystko to, co najbardziej potrzebne. Estetyczna grafika oraz logo firmy sprawiają, że torba staje się nie tylko użytecznym, ale również modnym gadżetem. 
  • Parasolka – pogoda lubi zaskakiwać, niezależnie od pory roku może rozpieszczać deszczem. Warto mieć przy sobie dobrej jakości parasolkę, co z pewnością wiedzą Twoi klienci. Pokaż im, że znasz ich potrzeby i zaproponuj przydatny gadżet w formie parasolki. 
  • Balsam z logo – Twoi klienci to kobiety? Na pewno docenią odżywczy balsam do ust, który zadba o ich wygląd i komfort. 
  • Kosmetyczka – przydatny gadżet, którego używa każdy bez względu na wiek czy płeć. Urlop, podróż z rodziną, a może wyjazd służbowy? Każdy powinien mieć w swoim domu pojemną kosmetyczkę na najważniejsze przedmioty służące do pielęgnacji. 
  • Power bank – przydaje się nie tylko na wyjazdach, ale również na co dzień. Dzięki temu małemu urządzeniu nie trzeba obawiać się o rozładowaną baterię. Klienci na pewno docenią taki gadżet. 
  • Rękawiczki do obsługi telefonu – zwykłe rękawiczki nie pozwalają na obsługę telefonu z ekranem dotykowym. Na szczęście jest również wersja, która rozwiązuje ten problem. Dzięki temu Twoi klienci będą mogli obsłużyć swój telefon w zimowe dni, bez konieczności zdejmowania ciepłych rękawiczek. 
  • Torba sportowa – Twoi klienci to osoby, które lubią żyć aktywnie? Na pewno przyda im się torba sportowa dobrej jakości. 

Powyższe propozycje to jedynie niektóre możliwości. Istnieje wiele innych gadżetów, które na pewno przydadzą się Twoim klientom. Są przedmioty uniwersalne, które można podarować niezależnie od profilu firmy, ale można wybrać również takie, które są związane z charakterem prowadzonej działalności. Wybór należy do Ciebie – warto dokładnie go przemyśleć, aby pokazać klientowi, że jego potrzeby nie są Ci obce. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here