jak szkolić się w organizacji eventów

Twoje stanowisko to manager restauracji, klubu lub hotelu i chcesz poszerzyć swoje kwalifikacje? Szukasz sposobu na rozkręcenie swojej firmy w zakresie organizowanych imprez? A może chcesz kształcić swoich pracowników z działu promocji? W takim razie te szkolenia na pewno cię zainteresują!

Wiedza podstawowa

Specjalizujesz się w organizacji różnych imprez i szukasz okazji do poszerzenia kwalifikacji, czy dopiero chcesz się nauczyć wszystkiego od zera, zawsze warto sprawdzać kursy uczące tego od podstaw. Wydaje Ci się, że tylko będziesz się nudzić, skoro to i owo już masz rozpracowane? Więc pomyśl o tym, jak wiele rzeczy możesz robić łatwiej i sprawniej, jeśli tylko sięgniesz po najnowsze, sprawdzone techniki. Jak wielu błędów możesz uniknąć, odświeżając swoją wiedzę z zakresu planowania i przewidywania, czy tworzenia umów i dokumentów. Jak wiele rzeczy możesz zrobić szybciej, znając narzędzia ułatwiające pracę. Oszczędzasz w ten sposób czas i pieniądze swojej firmy. A to tylko początek korzyści, jakie niosą za sobą pracownicy wyszkoleni przez profesjonalnych trenerów. Korzystaj tylko z kursów rekomendowanych, oferujących na zakończenie certyfikat opatrzony oficjalnymi, numerowanymi hologramami Stowarzyszenia Branży Eventowej. Nie daj się naciągać oszustom i hochsztaplerom.

Specjalizacja i nauka planowania działań promocyjnych 

Event manager to nie tylko osoba zajmująca się opracowywaniem budżetu i scenariusza planowanego wydarzenia. To także osoba, która jest odpowiedzialna za dopracowanie go na ostatni guzik i zadbanie o bezpieczeństwo wszystkich uczestników. Kiedy impreza jest otwarta i mogą się na niej pojawić różni goście, trzeba przewidzieć nawet najgorszy scenariusz i przygotować się na każdą możliwość. Kryzys może się zdarzyć zawsze; przed rozpoczęciem eventu, albo w jego trakcie. Poza przewidywaniem takich sytuacji event manager jest także odpowiedzialny za odpowiednie wypromowanie go wśród grupy docelowej i w branży. A tego, z jakich narzędzi najlepiej korzystać, jakie techniki promocji wykorzystać, jakie kanały kontaktu z potencjalnymi zainteresowanymi wybrać i jakim językiem zwracać się do swoich odbiorców, także trzeba się nauczyć i nieustannie aktualizować już posiadaną wiedzę. Odpowiednie zaprezentowanie eventu przyciąga nie tylko osoby biorące udział, przyciąga też sponsorów i ewentualnych partnerów, węszących w nim okazję na zarobek dla siebie, a dla Ciebie okazję na większy rozgłos.

Organizacja techniczna i promocja eventu to tylko połowa zadania. Na efekt wpływa przede wszystkim oprawa i wygląd samego wydarzenia. Dla osób potrzebujących przeszkolenia w tym zakresie najlepsze będą kursy obejmujące event design i kulisy pracy managera artystycznego. Dbając o odpowiednią oprawę i rozrywki zapewniające zaangażowanie odbiorców, pracując nad kompatybilnością materiałów promocyjnych z prezentowanymi treściami, tworzysz jedną, spójną całość. A Twój event odniesie sukces, zarówno kiedy ma na celu integrację pracowników, jak i wtedy, kiedy promujesz działalność i sukcesy swojej firmy lub organizujesz eventy dla klientów w swoim lokalu. Nie czekaj, zapisz się na szkolenie już dziś siebie lub swoich pracowników!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here