System call center

System call center to rzecz już nie taka nowa, która znana jest w branży usług telekomunikacyjnych i marketingu od wielu lat. Jednak jak wszystkie dziedziny naszego życia oparte na technologii, w ostatnich latach również i systemy call center przeszły niemałą rewolucję. Mimo, iż idea wciąż pozostała ta sama, to zakres świadczonych w ramach call center usług zwiększył się kilkukrotnie. To wszystko dzięki niezwykle dynamicznemu postępowi technologicznemu, powszechnemu wykorzystaniu Internetu oraz rozwojowi najróżniejszych aplikacji społecznościowych. Jeszcze kilkanaście lat temu system call center kojarzył się większości osób z potężną halą, gdzie każdego dnia setki pracowników, stacjonarnie przy swoich biurkach wykonywały setki połączeń do różnych klientów. Dzisiaj, dzięki znacznemu rozszerzeniu konceptu pracy zdalnej oraz licznym narzędziom opartym na Internecie, które te prace umożliwiają, nawet systemy call center udało się przenieść do świata online. Dowiedz się więcej o nowoczesnym systemie call center, który opiera się na pracy w chmurze i umożliwia pracownikom wykonywanie swoich zadań z dowolnego zakątka świat. Sprawdź swoją wiedzę na temat tego czym są systemy call center i dowiedz się więcej na ten temat. Czytaj dalej! 

System call center – czym jest i jak działa? 

System call center z języka angielskiego oznacza dosłownie centrum telefoniczne, bądź centralę telefoniczną. Nazwa ta obejmuje wszystkie elementy sprzętowe, takie jak: komputer, telefon czy słuchawki oraz programowych, takie jak oprogramowanie do zarządzania systemem call center. Te elementy służą do obsługi masowych kontaktów z klientami w celach sprzedażowych, marketingowych, informacyjnych czy w celu przeprowadzenia badań rynkowych. Idea systemu call center opiera się na założeniu, że głównym wykorzystywanym medium jest telefon. 

W ostatnich latach koncepcja systemu call center uległa znacznemu rozszerzeniu. Obecnie, dzięki mnogości różnych rozwiązań telekomunikacyjnych, opierających się głównie na wykorzystaniu Internetu, mówimy raczej o zaawansowanych contact centerach, które zakładają różnorodne formy dotarcia z przekazem do klienta. Tutaj głównym medium nie jest już sam telefon jak w przypadku systemu call center, a komputer z dostępem do Internetu oraz zaawansowane narzędzia techniczne online. Do najbardziej podstawowych zadań systemu call center należy obsługa połączeń przychodzących, czyli na przykład takich gdy klient dzwoni na infolinię oraz połączeń wychodzących, gdy inicjatorem jest dane przedsiębiorstwo, np. wtedy gdy dzwoni z oferta marketingową do potencjalnego klienta. 

Jeśli poszukujesz nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązań, które odmienią Twój sposób patrzenia system call center, koniecznie skorzystaj z oferty Daktela: https://www.daktela.com/pl, która posiada kompletne telekomunikacyjne portfolio usług. Wybierając nowoczesny system call center od Daktela, możesz mieć pewność, że otrzymasz bogaty pakiet usług telekomunikacyjnych, z których możesz korzystać wspólnie z centralą wirtualną, centrum kontaktowym, call center lub całkowicie samodzielnie. Szeroki wachlarz możliwości, który oferuje system call center od sprawdzonej firmy Daktela umożliwi Tobie dotarcie z ofertą do szerokiego grona zróżnicowanych odbiorców. Komunikacja z klientem jeszcze nigdy nie była tak prosta i wygodna. Dzięki temu innowacyjnemu systemowi call center każdy pracownik działu call center na nowo odkryje wszystkie korzyści pracy na swoim stanowisku. W przypadku nowoczesnego systemu call center od Daktela należy szczególnie docenić możliwość niczym nieograniczonej pracy zdalnej z dowolnego miejsca na ziemi. To ogromne usprawnienie skrojone na miarę potrzeb mobilnych pracowników w XXI wieku. Poznaj wszystkie innowacje wdrożone w systemie call center oferowanym przez Daktela. Wypróbuj za darmo już teraz lub skontaktuj się z jedną z filii firmy w Pradze, Bratysławie, Warszawie, Londynie, Manili lub Dubaju.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here