Gadżety z których klienci chętnie korzystają

Najlepsze gadżety reklamowe to logowane produkty, które znajdują praktyczne zastosowanie. Jeśli przedmiot jest użyteczny w codziennym dniu i dobrze się prezentuje, klient z pewnością będzie z niego korzystał, a to oznacza, że reklama będzie skuteczna – pomoże zwiększyć świadomość marki wśród kolejnych grup potencjalnych klientów i zbuduje pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Jakie produkty sprawdzą się więcej najlepiej jako gadżety reklamowe?

Praktyczny gadżet współczesnego konsumenta – powerbank

Trudno dzisiaj spotkać kogoś, kto nie korzysta z telefonu komórkowego czy tabletu. Chociaż osoby starsze rzadziej parują taki sprzęt z przenośnym bankiem energii, to dzieci i młodzież często nie ruszają się bez niego z domu. Doskonałymi gadżetami reklamowymi dla młodszej grupy wiekowej są więc firmowe powerbanki z logo, które pozwalają naładować smartfon lub tablet w dowolnym miejscu. Każdy potencjalny klient będzie zadowolony z takiego produktu, jeśli zapewni mu przynajmniej jedno pełne ładowanie baterii, co oznacza, że najlepszym wyborem będzie model o pojemności minimum 5000 mAh. 

Ponadczasowy długopis lub kubek

Długopis lub kubek z logo firmy to uniwersalny i ponadczasowy wybór. Z artykułów piśmienniczych korzysta właściwie każdy, zarówno osoby uczące się, jak i pracujące. Długopisy przydają się na co dzień, nawet do tak błahych czynności, jak spisanie listy zakupów czy wypełnienie formularza. Z kolei kubki firmowe wiele osób wręcz kolekcjonuje. One również okazują się niezwykle praktyczne – w końcu każdy ma swój ulubiony gorący napój, który zaparza każdego dnia. Tymczasem ładnie zaprojektowany kubek z efektownie dopasowanym logo czy nazwą firmy może stać się nowym wybrańcem każdego fana kawy, czy herbaty.

Solidny gadżet reklamowy – parasol

Być może nie najtańszy, lecz z pewnością praktyczny i cieszący każdego konsumenta – parasol to również uniwersalny gadżet, którego otrzymanie sprawia klientowi dużo radości. Atutem takiego produktu jest także stosunkowo duża powierzchnia reklamowa, gdyż na otwartym parasolu bez trudu zmieścimy sporej wielkości logo, hasło firmowe czy nazwę. Warto zadbać jednak, aby parasol był naprawdę porządny i nie zepsuł się po kilku otwarciach, ponieważ to może nie wpłynąć korzystnie na wizerunek firmy. 

Klasyczny prezent dla klienta – kalendarz

Kalendarze są równie uniwersalne, co kubki czy długopisy. W tym przypadku duże znaczenie ma jednak estetyka. Kalendarz często zdobi ścianę w domu czy w biurze, dlatego warto zaprojektować go tak, aby barwy firmy czy firmowego logo dobrze komponowały się z ogólnym designem produktu. Kalendarze firmowe dostępne są w wariantach stojących, idealnych na biurko, a także w różnej wielkości wariantach do zawieszenia na ścianie czy w mniejszych wersjach kieszonkowych, na przykład z terminarzykiem czy notatnikiem. W przypadku każdego z tych gadżetów liczy się przede wszystkim funkcjonalność i wygląd. Elegancki, nowoczesny kalendarz sprawi, że firma będzie budziła w konsumencie skojarzenia z wysoką jakością i dbałością o klienta. 

Warning: A non-numeric value encountered in /usr/home/rmenkala17/domains/novapr.pl/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 1008

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here