Numery telefony do obsługi klienta

W Polsce bardzo często korzystamy z infolinii oraz telefonicznej obsługi klienta. Dzwoniąc pod numery rozpoczynające się na 0-800, 0-801 czy 0-804, możemy skontaktować się z bankami, firmami ubezpieczeniowymi, sieciami telefonii komórkowych, dostawcami usług telewizji kablowej oraz wieloma innymi firmami czy instytucjami. Warto jednak wiedzieć, ile płacimy za te połączenia. Jesteś ciekawy? Zapraszamy do lektury!

Obsługa klienta – ile płacimy za połączenie?

Wśród numerów telefonu do obsługi klienta wyróżniamy trzy rodzaje, czyli numery rozpoczynające się na 0-800, 0-801 oraz 0-804. Warto mieć świadomość, że różnią się one od siebie, a opłata za połączenie z nimi liczona jest w różny sposób. Jeśli chodzi o pierwsze z nich, czyli numery na 0-800, są one całkowicie bezpłatne i nie ma znaczenia, czy połączenie jest wykonywane z telefonu stacjonarnego czy komórkowego. Druga i trzecia grupa numerów, czyli te rozpoczynające się na 0-801 oraz 0-804, są to numery płatne, jednak ponoszona opłata jest zależna od kilku czynników, np. od tego, jakie cyfry znajdują się za nimi. Wtedy koszty mogą być naliczane albo za minutę połączenia, albo za jeden impuls. W tym drugim przypadku osoba dzwoniąca płaci podstawową stawkę bez względu na to, ile trwała rozmowa. Ciekawostką jest, że koszty są podzielone między osobę dzwoniącą i właściciela numeru, najczęściej 50:50. W zależności od tego, o jakiej porze zostanie wykonane połączenie oraz w jakim dniu tygodnia czy cyfr, które znajdują się w dalszej części numeru, połączenia wykonywane z telefonów stacjonarnych kosztują około 20-49 gr za minutę rozmowy.

Czy każdy może mieć swój numer na infolinię?

Oczywiście! Każdy, kto potrzebuje własnego, indywidualnego numeru na infolinię, może go uzyskać w prosty sposób. Wykupuje się go i personalizuje według swoich potrzeb. Posiadając taki numer można bardzo łatwo obsłużyć bardzo dużą liczbę klientów w niezwykle krótkim czasie. Infolinia usprawnia przepływ informacji, a przy tym również przyspiesza sprzedaż produktów czy usług. Jeśli zechcesz wykupić numer na infolinię, musisz niestety mieć na uwadze fakt, że jest on obciążony regularną opłatą abonamentową, która uwzględnia jego utrzymanie oraz połączenia na ten numer. Świetna wiadomość jest jednak taka, że infolinie pracują zazwyczaj przez 24 godziny na dobę, co sprawia, że klient chcący uzyskać informacje, może zostać obsłużony nawet poza godzinami pracy firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here