Reklama outdoorowa – czy warto w nią inwestować?

Reklama outdoorowa, czyli inaczej mówiąc zewnętrzna to forma promowania przekazu, która dociera do klienta w przestrzeni zewnętrznej właśnie, za drzwiami. Dzięki takiemu podejściu potencjalny odbiorca takiego typu promocji nie czuje presji i nie odbiera reklamy jako nachalnej. Wystawiona jest ona w końcu w przestrzeni, gdzie nie atakuje go osobiście.

Miejsce

Najpopularniejszym miejscem do ulokowania reklamy outdoor jest miejsce ruchliwe, najlepiej takie , które odznacza się dużą ilością przejeżdżających, bądź przechodzących ludzi: dlatego bardzo często tego typu reklamy spotkać można chociażby przy głównych ulicach i na deptakach większych miast. Innym sposobem może być także wykorzystanie wnętrza popularnych obiektów – idealnie do tego celu nadają się przestrzenie galerii handlowych, hipermarketów, kin i wszelkiej maści pubów.

Twój cel

Oczywistym i niekwestionowanym zamierzeniem ustawienia jakiejkolwiek reklamy (nie tylko outdoor) jest oczywiście promocja produktu i marki. Reklamę zewnętrzną wyróżnia jednak możliwość dotarcia do naprawdę szerokiego grona odbiorców przy równocześnie stosunkowo niskiej cenie takiej usługi. Trzeba zauważyć, że reklama tego typu ma działanie długofalowe i może znacząco zwiększyć świadomość o istnieniu marki wśród odbiorcy masowego.

Za wysoką skutecznością takiej reklamy stoi także jej nienachalny charakter – reklama typu outdoor bowiem nie narzuca się w żaden sposób odbiorcy sprawiając, że ten nie zniechęca się do danej usługi – przeciwnie, sięgnie po nią chętniej niż w przypadku choćby reklamy telewizyjnej.

Zalety

Warto więc wymienić zalety inwestycji w taką, a nie inną formę reklamy właśnie, a są to między innymi:

  • możliwość docierania treści marketingowych do odbiorcy masowego, złożonego z różnorodnych odbiorców, być może nieświadomych nawet do tej pory istnienia reklamowanego produktu
  • wysoka skuteczność perswazji
  • stosunkowo niewielka cena w stosunku do uzyskiwanych rezultatów
  • szeroki przekaz do każdej grupy docelowej, bez podziału na wiek, wykonywany zawód czy zainteresowania
  • szybka budowa rozpoznawalności marki

Jeśli szukasz idealnego miejsca, w którym możesz znaleźć i wybrać idealny dla siebie typ reklamy outdoorowej zapraszamy na stronę adlove.pl, gdzie z pewnością każdy odszuka produkt idealny dla niego!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here