Filtry DPF

0
3460

Złożoność kalibracji rośnie wykładniczo wraz ze wzrostem liczby nowych funkcji, a liczba powiązanych tabel sterujących lub map rośnie w rozwoju nowoczesnych silników z turbodoładowaniem. Kontrolki elektroniczne ewoluowały w kierunku kontroli opartych na modelu matematycznym, zarówno w pętli otwartej, jak i zamkniętej, które stały się ważną częścią projektowania i diagnozowania systemu. Sukces internetowych sterowań opartych na modelach zależy w dużej mierze od dokładności modeli wydajności cyklu termodynamicznego. Modele mogą być budowane do różnych warunków pracy, takich jak nowe i przestarzałe silniki, klimat normalny i ekstremalny. Oparte na modelach układy sterowania powietrzem wykorzystują czujniki i siłowniki do wykrywania i kontrolowania przepływów gazu wewnątrz i na zewnątrz cylindra, na przykład za pomocą uruchamiania zaworu silnika, zaworu EGR, przepustnicy wlotowej, zaworu przeciwciśnienia wydechu i siłownika łopatkowego turbiny.

Aby zapewnić elastyczne chłodzenie w razie potrzeby, aby zminimalizować zużycie energii podczas jazdy i zwiększyć wydajność silnika, pożądanym układem chłodzenia w przyszłości będzie zastosowanie większej liczby sterowników elektronicznych oprócz bieżącej pompy, wentylatora i termostatu. Dane po stronie gazu i dane po stronie czynnika chłodzącego mogą być powiązane modelem odrzucenia ciepła i innymi parametrami wydajności silnika. Regeneracja turbosprężarek i filtrów DPF w Białymstoku jest bardzo trwała.

Osiągnięcie wysokiej wydajności filtracji i ograniczenia przepływu przy małych rozmiarach i niskich kosztach jest trudnym zadaniem w projektowaniu filtrów cząstek stałych. Ograniczenie spalin na wylocie turbiny odnosi się do spadku ciśnienia przez wszystkie elementy układu oczyszczania spalin oraz rury wydechowe. Ograniczenie emisji spalin zależy od konstrukcji sprzętu i charakterystyki ograniczenia przepływu elementów. Spadek ciśnienia w filtrze DPF wzrasta, gdy sadza i popiół gromadzą się w filtrze. Różni się również w zależności od ilości osadów sadzy w filtrze przed i po regeneracji filtra DPF. Ograniczenie emisji spalin można również regulować za pomocą zaworu przeciwciśnienia spalin, takiego jak zawór klapowy zainstalowany na wylocie turbiny. Regeneracja katalizatorów i turbin odbywa się na wysokim poziomie. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, koniecznie wejdź na stronę internetową: turbokrymar.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here